رئیس کل دادگستری استان زنجان: رویکرد شورای قضایی استان در اجرای سند تحول و تعالی عملیاتی و برنامه محور است

10:42 - 07 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۳۸۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان زنجان: رویکرد شورای قضایی استان در اجرای سند تحول و تعالی عملیاتی و برنامه محور است
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه رویکرد شورای قضایی استان در اجرای سند تحول، عملیاتی و برنامه محور است گفت: اعضای شورای قضایی برنامه‌های سند تحول و تعالی را با جدیت عملیاتی کنند.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در جلسه شورای قضایی استان زنجان که به مناسبت هفته قوه قضاییه در مجتمع شورای حل اختلاف زنجان برگزار شد گفت:اعضای شورای قضایی برنامه‌های سند تحول و تعالی قضایی را با جدیت عملیاتی و گزارش دهند.

وی با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامی داشت شهدای هفتم تیر و شهدای خدمت افزود:در استان زنجان در حوزه‌های مسکن ملی، تعاونی‌های مسکن و باغ شهر‌ها مشکلاتی وجود دارد که در این موضوع هر روز مراجعه کننده داریم که این امر نیازمند تدبیر و ارائه راهکار برای حل مشکلات است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه در حوزه پیگیری مشکلات مسکن ملی به معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و اداره کل بازرسی استان ماموریت داده شده تا مشکلات و مسائل مربوط به مسکن ملی را بررسی و گزارش دهند بیان کرد: مسئولین امر پس از بررسی مسائل در صورت مشاهده ترک فعل از سوی مسئولان امر و دست اندر کاران گزارش کنند تا برابر قانون برخورد شود.

در ادامه جلسه رئیس کل دادگستری استان از شعب شورای حل اختلاف بازدید و با کارکنان گفتگو کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *